قاموس فرزانگی

هرچه بیش تر درباره خودت بدانی،این جهان را بیش تر می فهمی

 

زندگی می تواند بسته به روش زندگی ما ،کوتاه یا بلند باشد.

 

تغییر شیوه انجام کارهای روزمره اجازه می دهد تا آدم جدیدی را در درونت رشد دهی.

در حقیقت تصمیم با خود توست.

/ 5 نظر / 11 بازدید
احمد احمدی

سلام آقای احمدی من تمام مطالبتونو خوندم مطالب خیلی مفیدی هستند مخصوصا تمرینهای ویژه رشته های ورزشی و تغذیه ورزشی راستش می خواستم درخواست کنم که 1 برنامه مخصوص شکم و پهلو بزارید انواع حرکت ها به صورت تصویری و یا نوشتاری آقای احمدی می خواستم بدونم میشود تو 1 روز 1 فرد 2 نوع ورزش انجام بده یعنی من که بدنسازم (2 ساعت در روز کل هفته غیر از 5شنبه و جمعه ) می تونم ورزش دو استقامتی هم انجام بدم و این کار با عث سوراندن چربی میشه یا ما هیچه چون خیلی ممکنه فشار بیاره اگر هم میشه این کار بهتر است قبل بدن سازی باشه یا بعد ؟ و این که چند ساعت باشه ؟ ببخشید می خواستم بدونم شما وقت می کنید برای من یک برنامه ی غذایی طراحی کنید ؟ اگر من تمام اون چیزایی که لازمه که تو آپتون گفتید رو بهتون بدم ؟ آقای احمدی من 1 سوال دیگه هم داشتم من تو این ماه مبارک با این که تحرک دارم اما بازم وزن اضاف می کنم می خواستم بدونم چرا ؟‌ آیا واسه بدن سازیه یا این که چون شام می خورم ؟ [گل] آقای احمدی من تو ماه رمضون شبا تا صبح بیدارم صبحا خواب می خواستم بدونم خواب رو وزن تاثیر میذاره ؟ ببخشید سرتونو درد آوردم ممنون آقای احمدی

علی گنخکی

سلام آقای احمدی ما که هر وقت مشکل داشتیم مزاحم شما شدیم[شرمنده] من فوتبالیست و دونده(استقامت) هستم, بدنسازی هم میرم برنامه بدنسازیم عادیه مثل دیگر بدنسازان مشکلی نداره؟

علی گنخکی

راستی مربی هندبال هم هستی دیگه درسته؟ خیلی دوست دارم هندبال بازی کنم متولد16/11/72 هستم اگر مسا بقه ای مناسب سنم بود که بتونم شرکت کنم بگو بیام تمرین کنم بعد یه تست ازم بگیر اگه خوب بودم بیام هندبال [تماس]

احمد احمدی

سلام آقای احمدی ممنون بابت جواب ارزشمندتون من برای برنامه غذایی 1 سری چیزایی رو آماده کردم اگر کم بود لطف کنید بگید تا من کاملشون کنم آقای احمدی من زیاد نمیدونم چجوری حساب کنم ممنون میشم خودتون زحمتشو بکشید ببخشید . سن : 17 جنس : مرد قد:173سانتی متر وزن: 87 کیلو گرم نوع فعالیتم فعالیت متوسط ضریبشم 5 هست (بدنسازی 5 روز در هفته روزی 2 ساعت به غیر از 5شنبه و جمعه) نمیدونم اینم شاید به دردتون بخوره دور کمر 99 دور باسن: 109 دور مچ دست: 18 دور ساعد: 24 دور بازو دست باز: 34/5 البته سینه رو نمی دونم چجوری بگیرم برا همینم دور تا دور بدنم گرفتم یعنی دور سینم :105 عضله دو قلو هم : 20 دور ران هم : 63 آقای احمدی اینا رو نمی دونم چجوری بگم مثلا -وزن عضلات ورزشکار-وزن چربی بدن-در صد چربی بدن-مقدار آب بدن جاهای که بیشتر چربی جمع شده پهلو / شکم/ و کمی هم در سینه / قسمت پایین تنه هم در ران ها قسمت سرینی وجود دارد اما چربی در کل بدن من جمع شده و این قسمت ها رو کمی بیشتر خداکنه چیزی از قلم ننداخته باشم ممنون میشم 1 برنامه غذایی کامل بنویسید برای کم کردن جربی اگر چیزی باید میگفتم که نگفتم لطفا بگید

احمد احمدی

آقای احمدی اگه برای نوشتن برنامه و کامل کردن آن نیاز هست که من حضوری خدمتتون برسم بگید تا من بیام ممنون راستی آقای احمدی من الان که کتفم آسیب دیده نرم بدنسازی و تو خونه رو تردمیل بدوم مشکلی نداره ؟ یا چون دستم رو در هنگام دویدن عقب و جلو می کنم برای تاندن ها ممکنه مشکلی پیش بیاد ؟ اگر من هر شب قبل خواب 1قرص مولتی ویتامین بخورم مشکلی نداره ؟ ممنون از راهنمایی هاتون یا علی